Veel gestelde vragen


Op onze website proberen wij u zoveel mogelijk juist te informeren over onze werkzaamheden, de cinewall als product en/of de elektrische sfeerhaarden. Het kan natuurlijk altijd zijn dat u nog aanvullende vragen heeft.

Wij hebben voor u een selectie gemaakt met de veel gestelde vragen. Mocht u hierna onverhoopt nog andere vragen hebben, neemt u dan contact op met de klantenservice.

In de basis gebruiken wij FSC gecertificeerd vurenhout voor het frame met daarop gipsplaten. Afhankelijk van uw wensen omtrent de afwerking, leveren wij de cinewall bij u af met de juiste afwerklaag.

Nee. Uw cinewall is op de door u gegeven maatvoeringen gemaakt en is dus persoonlijk voor u gemaakt. Een maatwerk product kan dan ook niet retour.

Dit is afhankelijk van uw keuze. Momenteel zitten we in vreemde tijd omtrent COVID-19, waardoor levertijden van elektrische sfeerhaarden aanzienlijk oplopen. Hierdoor zijn de levertijden langer dan u van ons gewend bent. Kiest u een cinewall zonder sfeerhaard, kan er met ca 7 werkdagen rekening worden gehouden.

Wij geven garantie op al onze werkzaamheden. Raakt er iets los of werkt de eventuele sfeerhaard niet naar behoren, neemt u dan contact met ons op. Wij kunnen helaas geen garanties geven op eventuele scheurvorming/krimpscheuren.

Het is voor ons erg belangrijk dat u tevreden bent. Wij gaan alleen voor 100% tevredenheid. Daarom maken wij iedere cinewall op aanvraag. Zo is iedere cinewall uniek en alleen zo kunnen wij de kwaliteit in eigen hand houden en waarborgen.

In de basis niet. In de rekentool heeft u de mogelijkheid om de uitwendige breedte, hoogte en dieptemaat aan te geven. Indien u kiest voor maatwerk en onze opname service, nemen wij alles met u door en zal de gehele wand middels laser apparatuur worden ingemeten om een zo strak mogelijk resultaat op te kunnen leveren.

Om een cinewall werkend op te leveren is het belangrijk dat er een elektra punt aanwezig is op de plek waar u de cinewall geplaatst wenst te hebben. Wanneer u niet beschikt over een elektricien, kunnen wij in goed overleg hierin bemiddelen.

Ja, dat kan. Enkel stellen wij wel de voorwaarde dat deze nieuw in doos is en dat u ons kan voorzien van de juiste specificaties en afmetingen, om teleurstelling te voorkomen. Het maken van de sparingen voor een elektrische openhaard luistert namelijk erg nauw. Daarnaast kunnen wij geen enkele productgarantie geven.

Ja. Als u in de rekentool de stappen volgt, kunt u daar kiezen om ook een elektrische openhaard mee te leveren.

Dat ligt helemaal aan welke wijziging. Indien u in deze situatie zit, adviseren wij u om contact op te nemen met de klantenservice. Dan kijken we in overleg met u naar een passende oplossing.